ПРО КЕРОВАНІСТЬ І СТІЙКІСТЬ РУХУ ТРАНСПОРТНОГО АГРЕГАТУ З ГІДРООБ’ЄМНИМ РУЛЬОВИМ КЕРУВАННЯМ

Ключові слова: гідрооб’ємне рульове керування, транспортний агрегат, зусилля, витоки рідини, стійкість та керованість руху.

Анотація

В статті розглянуто питання керованості і стійкості руху колісного трактора з гідрооб’ємним рульовим керуванням типу ХТЗ-121 при проведенні транспортних робіт. Отримані результати досліджень представлені в графічній формі.

Посилання

1. Чудаков Д.А. Основы теории и расчета трактора и автомобиля. Изд. 2-е, перераб. и доп. – М.: «Колос», 1972. – 384с.
2. Поспелов Ю.А. Устойчивость трактора. – М.: «Машиностроение», 1966. – 248с.
3. Тракторы: Теория / Гуськов В.В. и др. Под общ. ред. В.В. Гуськова. – М.: «Машиностроение», 1988. – 376с.: ил.
4. Руководство по эксплуатации тракторов ХТЗ-120, ХТЗ-121. – Харьков, 1994. – 257 с.: ил.
Як цитувати
Ярошенко, П. (1). ПРО КЕРОВАНІСТЬ І СТІЙКІСТЬ РУХУ ТРАНСПОРТНОГО АГРЕГАТУ З ГІДРООБ’ЄМНИМ РУЛЬОВИМ КЕРУВАННЯМ. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів, (3(37), 46-49. https://doi.org/10.32845/msnau.2019.3.9