ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Ключові слова: графічні дисципліни, інформаційні технології, мультимедійні програмні засоби, мультимедійні презентації, інтерактивна дошка.

Анотація

В статті розглянуті питання використання  в навчальному процесі інформаційних технологій, які сприяють підвищенню якості  навчального процесу. Інформаційні технології, що впроваджуються в освіті, сприяють більш якісній графічній підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей.

Посилання

1. https://zakon 2.rada.gov.ua/laws/show/1153-2005-П
2. Синиця М.О. Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі ВНЗ як засіб формування педагогічних знань // Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія / за ред. проф. О.А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 418-438.
3. Козачко А., Козачко О. Мультимедійні технології навчання як засоби формування професійної спрямованості студентів технічних вузів в процесі вивчення інженерної графіки // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім.Івана Франка.- Вип.11, 2015 .- С.260-265
Як цитувати
Ребрій, А., & Рибенко, І. (1). ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів, (4 (38), 45-47. https://doi.org/10.32845/msnau.2019.4.10