Активізація вивчення вищої математики студентами інженерних спеціальностей аграрних університетів

Ключові слова: активізація навчання, вища математика, студенти інженерних спеціальностей, студенти-аграрії, самостійна діяльність, професійна діяльність

Анотація

В статті обгрунтована доцільність активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів інженерних спеціальностей при вивченні вищої математики. Також розглянуті деякі прийоми стимуляції навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Посилання

1. Крилова Т.В. Концепція активізації процесу навчання математики студентів вищої технічної школи / Крилова Т.В, Гулєша О.М., Орлова О.Ю. // Методы совершенствования фундаментального образования в школах и вузах: матеріали XVI міжнар. наук.-метод. конф., Севастополь, 19-23 вересня 2011 р. - Севастополь: СевНТУ, 2011. - с. 80-83.
2. Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / Слєпкань З.І. // Навч. посіб. - К.: Вища школа, 2005. - 239 с.
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Пугач, В. (2021). Активізація вивчення вищої математики студентами інженерних спеціальностей аграрних університетів. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів, (2 (40), 39-41. вилучено із https://snaubulletin.com.ua/index.php/mapp/article/view/359