Особливості застосування математичних знань та навичок при підготовці фахівців технічних спеціальностей
Анотація
Пропонована стаття присвячена проблемі визначення предмета математики як основного інструмента при підготовці фахівців технічних спеціальностей в аграрних ВНЗ. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності математики та її змісту. Пропонується розглянути способи застосування математичних знань та методів при вирішенні різноманітних завдань, які виникають у студентів технічних спеціальностей в період підготовки та після закінчення ВНЗ.
Посилання
1. Бевз В. Г. Що таке математика? / В. Г. Бевз // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт – вип.. 18 . – Донецьк: Фірма ТЕАН, 2002 – С. 3-10
2. Математика в афоризмах, цитатах і висловлюваннях / Н.О.Вірченко - К.: Вища школа, 1974 – 272 с.
3. Курант Р., Роббинс Г. Что такое математика? / Р. Курант, Г. Роббинс Г. // Элемен-тарный очерк идей и методов – 2-е издание – М.: Издательство «Просвещение», 1967 – 550 с.
2. Математика в афоризмах, цитатах і висловлюваннях / Н.О.Вірченко - К.: Вища школа, 1974 – 272 с.
3. Курант Р., Роббинс Г. Что такое математика? / Р. Курант, Г. Роббинс Г. // Элемен-тарный очерк идей и методов – 2-е издание – М.: Издательство «Просвещение», 1967 – 550 с.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Баталова, А. (2020). Особливості застосування математичних знань та навичок при підготовці фахівців технічних спеціальностей. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів, (1 (39), 27-29. вилучено із https://snaubulletin.com.ua/index.php/mapp/article/view/391
Розділ
Articles