Розвиток мотивації професійного самовдосконалення майбутнього інженера засобами САПР

Ключові слова: графічні дисципліни, комп'ютерні технології, інженерна графіка, мотивація студентів, професій-не самовдосконалення.

Анотація

В статті розглянуті питання професійного самовдосконалення в якості свідомого, цілеспрямованого процесу підвищення рівня своєї компетентності та застосування професійних якостей відповідно до зовнішніх соціальних вимог, умов діяльності та особистої програми розвитку.

Посилання

1. Ярошевич О.В. Проблеми інформатизації графічної підготовки/ О.В.Ярошевич, Н.А.Амельченко, Н.Ф.Кулащик // Формування творчої особистості інженера в процесі графічної підготовки: матеріали респ. науч.-метод. конф., Вітебськ, 5 грудня 2008 р. - Вітебськ: УО «ВГТУ», 2008. - с. 15-17.
2. Покровська М.В. Інженерна графіка: панорамний погляд (науково-педагогічне дослідження)/ М.В. Покровська. – М.: Изд-во « Дослідний центр проблем якості підготовки фахівців», 1999.- 137 с.
3. Александрова Е.П. Комп'ютерна технологія навчання інженерній графіці й основам проектування/ Е.П. Александрова, Т.В. Грошова, В.А. Лалетин, І.Д. Столбова // Праці конференції "Інформаційні технології в науці, утворі, телекомунікації, бізнесі". Ялта-Гурзуф, 2001. с. 240 - 243.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Ребрій, А., & Рибенко, І. (2020). Розвиток мотивації професійного самовдосконалення майбутнього інженера засобами САПР. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів, (1 (39), 54-57. вилучено із https://snaubulletin.com.ua/index.php/mapp/article/view/398